Isnin, 15 Jun 2015

RAWATAN UNTUK MELEGAKANNSAKIT SLIP DISC



RAWATAN UNTUK MELEGAKAN SAKIT SLIP DISC

Assalamualaikum...

hai sahabat2 wahida...pagi ni wahida nak share sikit tentang testimoni kawan wahida yang mengidap SLIP DISC..

Bila sebut pasal slip disc ni memang orang tau la ia berkaitan dengan tulang belakang kan..

Orang yang mengalami sakit ni lagi-lagi tau macam mana nak lalui harian mereka dengan sakit ni..sian sangat ):

Cukup terhad pergerakan mereka tau..


"Ok just nak share dengan semua...Dulu lepas saya excident memang saya mengalami sakit belakang yang menyukarkan utk buat kerja-kerja berat... Nak tidur pun tak lena sebab selalu sakit-sakit... Sampai la saya diperkenalkan dengan waist nipper premium beautiful ni...Premium beautiful ni corset kesihatan dan kecantikan wanita yang menggunakan teknologi Far Infra Red... Bagi orang lelaki tak perlu la pakai 1 set hehehe...Orang lelaki hanya pakai waist nipper sahaja..Saya pakai waist ni,dan alhamdulillah sakit belakang saya makin sembuh... Kalau dulu nak drive dari Pekan nak pergi Kuantan pun tak larat sebab tak boleh duduk lama-lama dalam kereta... Tapi sekarang saya dah boleh drive dari pekan ke Kuala Lumpur balik hari tanpa ada masalah sakit belakang... Of course la kita happy kan bila dah tak sakit macam dulu...Sebab dulu kalau sakit hanya mampu telan ubat tahan sakit je...

So,pada sesiapa yang ada masalah macam saya ni,saya sarankan u oll pakai la waist niper Premium Beautiful ni...InshaAllah dapat mengurangkan kesakitan dan inshaAllah boleh sembuh dengan izinNYA.."


ALHAMDULILLAH...selagi kita ikhtiar untuk ubati insyaAllah boleh sihat..

tak salah kita mencuba untuk mengubati. biar la kita berhabis duit sikit untuk badan kita kan :)





BOLEH CALL WAHIDA UNTUK FREE FITTING :)

wahida 
019 4481843
agent shah alam, kota kemuning, klang, bukit tinggi, telok panlima garang, banting

Tiada ulasan: