Selasa, 9 Disember 2014

TESTIMONI BIO SELEZA TERBAIK UNTUK WANITA

TESTIMONI BIO SELEZA TERBAIK UNTUK WANITA

ASSALAMUALAIKUM LADIES... harini Wahida nak share abaut testimoni pemakai BIO SELEZA FEMININ PAD..Alhamdulillah,,permintaan terhadap bio seleza semakin tinggi..bukan sebab promosi hebat ia menjadi rebutan TAPI sebab kebaikkannya untuk wanita..

Kebelakangan ni kita selalu baca dalam paper tentang ramai wanita mengidap kanser serviks & kanser pangkal rahim..sebab ape ye??

Nak cakap tak jaga kebersihan kat bahagian intim tu,memang dah jaga sangat..nak cakap tak pakai feminin wash,tiap2 kali ada keluaran feminin wash baru kat pasaran tiap kali tula beli..TAPI kenapa still ramai lagi yang mengidap kanser serviks & kanser pangkal rahim ni???

FOR INFORMATION...sebenarnya kita nampak luaran "miss v" kita memang bersih..hari2 kita basuh dan jaga TAPI kita tak nampak bahagian dalam tu. keputihan yang tersembunyi dekat dalam tula yang menyebabkan kanser..darah2 period yang tak habis keluar pun salah satu penyebab kanser...

Takutkan bila dengar macam tu...

InsyaALLAH..setiap penyakit itu ada penawarnya..
DAN salah satu ikhtiar kita untuk mengelak dari terkena kanser serviks dan kenser pangkal rahim adalah dengan penggunaan BIO SELEZA FEMININ PAD..PAD YANG BEBAS DARI BAHAN KIMIA DAN MESRA ALAM..

JOM KITA TENGOK TESTIMONI BIO SELEZA FEMININ PAD :)







untuk maklumat lanjut dan cara untuk mendapatkan stok bio seleza ni boleh direct call/whatsapp : wahida - 019 4481843

Tiada ulasan: